Saturday, June 8, 2013

Family

Lama nya tak update blog. Sumpah buzy. Lately,macam-macam happen in my life yang buat aku rasa aku tak mampu nak tanggung. Even now, aku still rasa there's something wrong happen in me which is i can't figure it out. Seriously, i LOST myself!!

Ahh, forget it. Back to the main topic, FAMILY. It's normal kalau ada misunderstanding between our family members right? ke family aku je yg macam tu?? Tapi aku rasa after all the misunderstanding dah clear, kita akan jadi more closer to each other.

For me, aku sangat-sangat rapat dengan family belah ibu aku. And family ibu aku sangat besar. Adik-beradik ibu aku 8 org including my mom. Cucu nenek aku 24 org including me and excluding 2 org yg meninggal. Cicit nenek aku nak masuk 5org. Besar kan family aku?? That's why kalau rumah kitorg nk buat kenduri kena sewa dua khemah macam nak bertunang. Family kitorg je dah penuh satu khemah.

Yang best nya ada family besar ni masa semua berkumpul. Huru-hara rumah. Satu taman boleh dengar suara kitorang. Kadang-kadang sampai tengah malam berborak, gelak-gelak. Makcik-makcik and pakcik-pakcik aku memang semua kepala ting-tong. Makcik pakcik boleh bergurau dengan anak-anak buah macam kengkawan tapi takdelah sampai tahap kurang ajar ye. 

Even kadang-kadang aku sentap dengan diorang, tapi aku still sayang diorang. Sebab bagi aku dalam dunia ni, takde sapa yang sama macam diorang 100%.

Aigoo. Takde arah tuju entry aku ni. Dah la berkurun tak update blog ni. Bila update, update boring entry pulak sebenar nya saja gatal nak update sebab dah lama nau blog ni senyap sunyi. Sorry my dear reader/s ada reader ke blog kau ni?? Famous ke blog kau ni?? Go and find your sense back girl!!! I need to find myself back. I promise u I'll back with the real me baby :*





Sampai ketemu lagi,


Wassalam :)

No comments:

Post a Comment